lördag, mars 11, 2006

25 - års - fest

Nu är det helg igen. Så skönt att vara ledig. Ska faktiskt vara ledig från jobbet en hel vecka nu. Slippa allt tjat och gnat från en alltför kvinnodominerande arbetsplats.

Igår var jag i Malmö hos en av mina favoritkompisar och firade att hon fyllde 25 år. Tror hon lyckades klämma in ca 30 personer i sin tvåa. Inte illa måste jag säg. Hon hade gjort en massa gott tilltugg och bål som vi inte kunde sluta äta och dricka. Fiskarna simmade lugnt i akvariumet medan musiken flödade högt ur högtalarna och gästerna dansade omkring. Jag är mycket imponerad av att ingen blev avbruten i sitt badrumsbesök, trots att det inte fanns något lås på dörren. Kunde ju blivit mycket pinsamt annars. hihi Kvällen tog slut alldeles för tidigt eftersom bussen ville avgå hem till Lund innan jag ville det.

Inga kommentarer: