måndag, februari 27, 2006

Min balkong














Min balkong är på det gröna halvåret fyllt med växter av olika slag. Ibland försöker jag mig på att göra lite enkla arrangemang, jag är ju ingen expert precis, men det är kul att pyssla lite ibland.

















Tyvärr har jag lyckats slarva bort en massa foton så tyvärr kan jag inte visa hur min balkong brukar se ut på sommaren. Trodde jag hade fört över alla mina foton från datorn till CD-skivor innan jag var tvungen att formatera om den, men så fel jag hade. Blev lite ledsen i ögat över det. :-(
















På vintern kommer koltrastar, rödhakar, blåmesar, domherrar, talgoxar och många andra fåglar och äter från mitt lilla fågelbord. Det är en rödhake som är väldigt häftig ,han är mycket modigare än alla andra fåglar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken modig rödhake