måndag, maj 05, 2008

Fastighetsägare

Är numera fastighetsägare i Kävlinge kommun. Än så länge finns det bara en gjuten platta på tomten men så småningom kommer det stå ett jättefint hus på den som jag, Fredrik och Pippin kommer flytta in i. I nästa vecka ska vi träffa byggföretaget och diskutera detaljer. Ska bli spännande. Det är mycket som ska bestämmas. Förutom alla tapeter, kakel och klinkers som ska väljas så måste vi bestämma oss för om vi vill ha standardvalen som ingår eller om vi vill välja något av tillvalen.
Jag har tittat runt på internet på olika badrumsmiljöer. Det finns ju hur mycket som helst att titta på. Inatt drömde jag bara om badrum och kakel tills allt bara snurrade runt i huvudet på mig. Idag har jag tittat på kök på internet, undrar om jag kommer drömma om kök inatt...
Någon som vet hur man lättast fraktar ett 20 m2 stort trädäck från Lund till Kävlinge? Jag vill gärna ha med mig mitt fina trädäck till mitt nya hus nämligen!!!

Inga kommentarer: