måndag, maj 07, 2007

Surprise!

I söndags när jag kom hem efter en skön helg i Bromölla hos mina föräldrar, väntade mig en stor överraskning. Innanför dörren satt en blomma från Thiland fast i ett snöre, snöret ledde sedan vidare ut i köket in i det avloppsluktande tvättrummet och där hittade jag vitminer invirade i snöret. Färden fortsatte sedan tillbaka genom köket, genom hallen och sedan vidare in i datorrummet där en tändare satt fast i snöret. Vart ska detta sluta, tänkte jag. Vad har alla dessa saker gemensamt? Jag kom inte på något så jag forsatte följa snöret ut genom hallen och vidare in i sovrummet och vände för att återigen passera genom hallen och sedan hamna i vardagsrummet. Runt bordsben och soffa och tillslut hamnade jag ute på mitt nya trädäck och vad hittade jag där, jo en gigantisk KLOTGRILL! Min goe pojkvän hade spenderat eftermiddagen med att leta upp världens bästa grill. Visst är han helt underbar min kille! Till kvällsmat blev det grillspett och till efterrätt grillade äpplen med kanel och socker och glass. MUMS!!!


Inga kommentarer: