lördag, april 08, 2006

Flyttning...

Så var det då dags att flytta... Mycket bärande och slit. Ja inte för att det är jag som flyttar utan en kompis. Man måste ju ställa upp, för vem vet när jag själv behöver hjälp på den fronten. Dessutom så är det ju hot om att det inte blir någon fest nästa helg om hon inte kommer i ordning i sin lägenhet till dess. Det vore ju väldigt synd, eftersom jag och mina kompisar sett fram emot att få fira hennes födelsedag någon månad nu.

Min kompis lägenhet är helt omtapetserad och ommålad. Jag måste säga att jag är väldigt avundsjuk. Jag vill också ha en nyvidgjord lägenhet!!! Istället får man stå med det man har, tråkiga gråblåa golvplattor som lossnar med jämna mellanrum, smutsvit trasig tapetväv. Men förhoppningsvis så behöver jag inte stå ut med det så länge till...

Nu är det dags att bege sig ut i regnet. Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: